wtorek, 10 czerwca 2014

22. NEW IN !


Witajcie.

Zapraszam na post w którym pokaże Wam czym uzupełniłam moją szafę i nie tylko podczas wczorajszych zakupów. Być może coś Wam się spodoba, albo znajdziecie coś czego szukaliście już od dłuższego czasu :)




Dwuczęściowy strój kąpielowy.
H&M
Góra: 49.99 zł
Dół: 49.99 zł 
Falbaniasta góra jest idealna dla kobiet, które nie mają niestety/albo stety dużego biustu. 



 Szorty
H&M dział z bielizną
Cena: 19,99 zł
Skoro dział bielizna to są to szorty do spania, jako jeden z elementów piżamy. Jednak mi tak podoba się wzór, że zamierzam nosić je normalnie na co dzień :) 


Zwykła koszulka na cieniutkich ramiączkach idealna na lato i upały. 
Gatta
Cena: nie pamiętam :) około 40 zł
Ja uwielbiam jakość koszulek, topoów i golfów marki Gatta, Przede wszystkim świetnie się noszą, przylegają do ciała, a ponadto idealnie znoszą pranie w pralce! 


Dwa super produkty od Bielenda które złapałam na promocji w drogerii! 
Mgiełka arganowa samoopalająca: 16 zł
Świetnie się nakłada, nie zostawia przebarwień, ładnie pachnie. Po użyciu przed snem rano efekt naturalonej opalenizny był jak najbardziej widoczny. 

Mleczko do ciała: 9 zł
Pięknie pachnie, zapach długo się utrzymuje. Idealnie nawilża, Według mnie super wpisuje się w sezon letni. Cena jest także zachęcająca. 


Złoty zegarek, który kupiłam na allegro. 
Cena + wysyłka: 17 zł
Ja musiałam jeszcze skrócić pasek gdyż był za luźny. Kosztowało mnie to 8 zł. 
Idealny do letnich stylizacji, super prezentować się będzie na opalonej skórze. 


Mam nadzieję, że coś przypadnie Wam do gustu.
Ja zamierzam pracować dalej, szykuję właśnie kolejne zdjęcia do stylizacji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz