czwartek, 12 czerwca 2014

23. Silver on the street !





Podczas upałów które towarzyszyły nam przez ostatnie dni bardzo ciężko było zmusić się by wyjść z domu. 
 Kolejny problem upałów pojawiał się także kiedy zastanawiałyśmy się co na siebie włożyć, by mimo tych upałów czuć się wygodnie! A to nie należy do najprostszych rzeczy :) 
Ja w takich sytuacjach zawsze stawiam na wygodę i na w miarę luźny look. Szorty i zwiewna, lejąca się bluzka to zdecydowanie mój faworyt! 
Szorty, które mam dziś na sobie upolowałam w Pepco kiedy wybierałam deskę do serów! Kosztowały jedyne 19,99 zł. :) W sieciówkach podobne modele możecie kupić od 60 zł :) 

Bluzka / Blouse Mohito

Szorty / Shorts Pepco 

Torebka / Bag Internet

Zegarek / Watch Internet 

Buty / Shoes Deichmann 











Przypominam wam także, że niedługo Dzień Ojca! :) 
Mam dla Was propozycje na moim kanale. Zapraszam!! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz