niedziela, 15 czerwca 2014

24. White is always a good idea !



Moi drodzy, dziś niedziela. Kto odpoczywa ten odpoczywa. Przede mną dzień pełen pracy, ale! Od jutra odpoczywam. Planuję wyjazd nad morze. Mam nadzieję, że pogoda dopiszę. Nie potrzebuję upałów do szczęścia ale miło by mi było spędzić czas w towarzystwie słońca. :)
Mam nadzieję przygotowac także dla Was kilka stylizacji w typowo morskiej scenerii, gdyż niestety nie co dzień mam taką okazję. 
Na bieżąco będziecie mogli mnie śledzić na moim instagramie. Tam na bieżąco będę dodawać relację. 

A stylizacja, którą dziś dla Was przygotowałam to bardzo dziewczęcy i klasyczny look, oczywiście w moim ulubionym białym kolorze ( co można zauważyć od dłuższego czasu :) ) Zwiewna spódnica idealnie sprawdza się w upalne dni. Paski to także klasyczny wzór, który od dłuższego czasu przewija się gdzieś w modzie. No i oczywiście płaskie sandałki z dziewczęcą kokardą! To jest look, który mi odpowiada idealnie! Bransoletka którą mam na sobie to prezent więc niestety nie powiem Wam gdzie można ją dostać.

Spódnica / Skirt Mohito

Top / Top Camaieu

Sandały / Shoes Altero

Kolczyki /Earrings Orsay 












Do usłyszenia!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz