piątek, 16 maja 2014

11. Post z niespodzianką - Coś dla ciała !


Jak już wcześniej wam obiecałam, zamierzam wprowadzić pewną nowość przy prowadzeniu mojego bloga.
Mianowicie zamierzam prezentować wam topowe dla mnie produkty do pielęgnacji włosów, ciała, a także i duszy.
Wszystkie produkty, które pojawią się w poradniku będą i są sprawdzane przeze mnie. 
Być może skorzystacie z recenzji i zdecydujecie się na wybrany produkt. 

Dziś mam dla was 3 produkty - Number One in April / Numer 1 w Kwietniu.
Wybrałam 3 produkty, które były najlepszymi produktami dla mnie w miesiącu kwiecień :) 

Kolejna niespodzianka to vblog! Całą recenzję produktów zobaczycie na moim świeżo założonym kanale na YouTube. klik Wolę wam w tej formie przekazać moje opinię, gdyż wydaje mi się być to bardziej szczera formą niż np. tylko zdjęcia. To mój pierwszy film więc proszę o wyrozumiałość :) 

Tutaj macie linka do Filmu na YouTube! 

1 Produkt numer 1 : Lakier do paznokci marki INGLOT




Numer lakieru: 38 

2. Produkt numer 2 : Intensywnie odzywająca odżywka marki ZIAJA
( o świetnym zapachu!! )


3. Produkt numer 3 : Serum antycellulitowe marki EVELINE COSMETICS 



Mam nadzieję, że kosmetyki zaproponowane przeze mnie przypadną wam do gustu!

A ja zabieram się do szykowania kolejnego vbloga, gdzie zaproponuje wam kilka pozycji na prezent na zbliżający się Dzień Matki! Do usłyszenia i teraz do zobaczenia :)

1 komentarz: