wtorek, 20 maja 2014

15. Be natural - all jeans


Postanowiłam, że najbliższe stylizację będę prezentować w scenerii typowo plenerowej. Z dwóch powodów. Po pierwsze uwielbiam tą porę roku, a przede wszystkim nadmiar zieleni która jest dookoła mnie :) Po drugie temperatura na dworze jest tak zachęcająca, że szkoda zostawać w domu. Najlepiej uciec poza miasto, uciekać od ludzi, tłumów, gwaru ulicznego i tego wszystkiego co wiąże się z mieszkaniem w mieście... 
Ja wybrałam się nad jezioro na długi spacer. Dzisiejszy look jest bardzo casualowy, a przede wszystkim wygodny. Poza tym ja uwielbiam jeans a dzisiejszy look to zdecydowanie - all jeans!! :) 

Przypominam także, że na moim kanale na YouTube macie już gotowy film dotyczący pomysłów na prezent na Dzień Matki :)

Koszula / Shirt Pimkie 

Dżinsy / Jeans Pimkie

Listonoszka / Bag Kazar 

Bransoletka z zegarkiem / Prezent 

Okulary / Sunglasses Reserved 





 Listonoszka marki Kazar idealnie pasuje do luźnej codziennej stylizacji, jak i do eleganckiej wersji looku :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz