niedziela, 18 maja 2014

14. Love be a White


Dzisiejsza stylizacja to tak jak już wcześniej zapowiedziałam bombardowanie bielą. Mam nadziejże, że Wam się spodoba. Według mnie biel to idealny kolor na sezon wiosenno-letni. Jest świeży, ponadczasowy, pasuje do innych kolorów, więc nie ma problemu, by dopasować go do reszty naszej garderoby :) Zaoszczędzimy na kolejnych zakupach!! To wielki plus dla naszego portfela. 
Jeśli chodzi o bluzkę z najnowszej kolekcji mohito to w niej bardzo spodobała mi się struktura. Jest taka geometryczna przypominająca wzory azteckie. Zdjęcie struktury macie gdzieś poniżej :) 


Mam nadzieję, że mój poradnik / vbloger dotyczący TOP produktów spodobał się wam. Dla przypomnienia TUTAJ MACIE KLIK! 

Bluzka / Blouse Mohito

Spodnie / Trausers Pimkie

Buty / Shoes Kazar 

Kolczyki / Earrings Orsay 









Struktura :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz