niedziela, 25 maja 2014

17. Play of light's


Witajcie. Przygotowałam dla was propozycję idealną na niedzielę. Wydanie bardzo delikatne i dziewczęce ze względu na przewiewną koszulę w drobne kwiatki w delikatnym różowo-fioletowym kolorze. 
Nie wiem jakie wy macie plany na niedzielę, ale ja dziś odpoczywam w zaciszu domowym. I niestety ale mój głos ze względu na infekcję migdałów przypomina pisk.  No i nic dziś nie mówię :) a do was przynajmniej napiszę.
Jutro wybieram się na wieś do rodzinnego domu z okazji pięknego święta jakim jest Dzień Matki. Na wsi mam zamiar odpocząć w rodzinnym gronie przez jakieś 2 -3 dni.

Jeśli dalej nie macie pomysłu na prezent dla waszych mam to zapraszam do mojego filmu na YouTube. Mam tam dla was kilka ciekawych propozycji! KLIK ! Pomysły na prezent na Dzień Matki :)

Zdjęcia które dla Was dziś dodaje pochodzą ze skansenu. Podoba mi się na tych zdjęciach gra świateł i cieni. Zdjęcia były robione po godzinie 19 dlatego kolorystyka ich jest bardzo różna. Gra cieni i świateł zachodzącego słońca jest cudowna :) 










Koszula / Shirt Camaeiu 

Spodnie / Trausers Pimkie 

Sandałki / Sandals Altero 

Zegarek / Watch Allegro 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz