piątek, 2 maja 2014

5. Majówki część I



Wszyscy odpoczywają i cieszą się majówką. Identycznie jest w moim przypadku. Mam nadzieję, że wasze majówkowe plany realizują się w 100 procentach?! :)
W jeden dzień majówki  korzystając z pięknego słońca zaplanowałam wyjście do mini-zoo i ogrodu botanicznego. 
Relaksacyjny wyskok na łono natury podładował mi baterię! Przygotowałam dla was kilka zdjęć. 

Top / Bluzka Reserved 

Jeans / Dżinsy Pimkie

Bag / Torebka Kazar 

Sunglasses / Okulary Reserved

Sweater / Sweterek Mohito






Od zawsze pałałam miłością do kociaków! Nawet tych w butach :)


 
Surykatki 


W końcu kupiłam sobie dom!!

Od zawsze uwielbiałam robić zdjęcia makro. To jedno z moich ulubionych zajęć. Zamierzam tą sferą swojego życia podzielić się z wami od czasu do czasu, żeby was oczywiście nie zanudzić. :) 

(Wszystkie zdjęcia makro robione przeze mnie są: Iphon 5S + dodatkowy obiektyw makro)


Sytuacja była dość krępująca ... :)

Mniszek 



Grzybek wielkości małego paznokcia :)


Życzę wam dużo słońca, gdyż u mnie w mieście jest dziś tylko 6 stopni!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz